مراجعین محترم :
برای ارائه پیشنهاد و انتقاد و شکایت می توانید از روش های زیر استفاده نمایید:
1- صندوق پیشنهادات و انتقادات نصب شده در راهروی بخش های درمانی
2- حضور در دفتر پیگیری امور بیماران و رسیدگی به شکایات
3- سامانه پیامکی 10004780
- رسیدگی آنی و در اولویت اول
مسئول : خانم سمانه یوسف شعیبی
محل کار:بخش اداری-دفتر پیگیری امور بیماران
تلفن : 01154237001 الی 10 داخلی 331
- رسیدگی به شکایات مراجعین حضوری بدون اولویت ثبت در سامانه پیامکی بیمارستان و صندوق انتقادات و پیشنهادات بیمارستان
مسئول : خانم فاطمه هویدا
محل کار : بخش اداری - واحد بهبود کیفیت و ایمنی بیمار
تلفن : 01154237001 الی 10 داخلی 381